lördag 26 februari 2011

Lördagen 26 februari 2011

Har nu kommit hem till Ringarum. Åkte 9.00 från Stockholm. Allt är nu i ordning efter resan! Var väldigt trött efter den nio timmar långa flygresan. Satt vid en nödutgång så när vi kom till Arlanda kände jag knappt mina tår eftersom det blåste kallt vid dörren. Jag kunde i alla fall sova bättre på vägen hem än vad jag sov på vägen till Addis. Kanske var jag trött av alla starka intryck jag på resan. 
Jag väntar bara på lite bilder från Torleif och Cecilie så ska jag sätta igång att med deras och mina bilder pussla ihop olika PowerPoints från resan och även göra olika bildspel. Jag tog 300 bilder själv. Jag kommer inte lägga ut några bilder på Facebook, utan jag vill visa de personligen för släkt och vänner som jag känner och samtidigt kunna berätta om bilderna med egna ord. 
Tack till Läkarmissionen att jag fick göra den här spännande resan, den kommer vara som ett minne för livet!
/Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar